Wednesday, May 20, 2009

GREY'S ANATOMY FINALE

citer yang slalu wat aku sedey... satu satunya citer yg aku siap pasang alarm kt enpon.. klu tak tgk hari sabtu. tgk hari kamis.. walaupun mata dah tutup222... sanggup lg bukak balik tuk citer yg aku minat giler ni.. 

mmg ada terbaca dua dua watak akan tadak dalam next season. mmg duk ternanti nanti gak apa perkembangan dia.. cuma, tak sangka... huhuhuhuuh.. sedey aku klu tgk episod last yg full nanti.. huhuhuhuuhuh.. nak nak dalam keadaan aku ler ni yg mudah plak sensitip ni.. mau menangis berbakul222.. i dont care. i want them both back.. aku nk omaley gak.. uuwuaaaaa.. kasik balik omaley. izi tadak takper.. dia bley teman deni kat sana. tp klu omaley tadak.. sapa yg nk teman kawan2 seme? huhuhuuhuhuhu

uuuwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa


No comments:

Post a Comment